Język angielski

 

 
Zajęcia z języka angielskiego odbywają się 2 x w tygodniu:
 
środa                                                                 piątek  
                                         
            grupa I     godz. 9.00 - 9.15                                grupa  I   godz. 9.00 - 9.15
            grupa II    godz. 9.15 - 9.30                                grupa  II  godz. 9.15 - 9.30
            grupa III   godz. 9.30 - 10.00                              grupa III godz. 9.30 - 10.00
            grupa IV   godz. 10.00 - 10.30                             grupa IV godz. 10.00 - 10.30
 
 
Zajęcia prowadzi P. Edyta Zdeb
 
                                                             
Plan szczegółowy lekcji języka angielskiego
na miesiąc wrzesień

 

 

3-latki - Poznajemy kolory

 

  1. Hello! -            Uczymy się piosenki na przywitanie oraz piosenki Open, shut them…, czarujemy i żegnamy się;
  2. Utrwalamy piosenkę na przywitanie oraz piosenkę Open, shut them…, czarujemy i poznajemy kolory, utrwalamy piosenkę na pożegnanie;
  3. Uczymy się piosenki I see something blue…, bawimy się w „echo”, pokazujemy „tak” i „nie” z pomocą piosenki Uh-huh oraz różnych pacynek;
  4. Utrwalamy piosenkę I see something blue…, uczestniczymy w grach i zabawach ruchowych, śpiewamy i pokazujemy piosenkę Make a circle;
  5. Śpiewamy piosenkę I see something pink… oraz Up and down, bawimy się z maskotką Happy;
  6. Utrwalamy piosenkę I see something pink… oraz inne kolory,śpiewamy piosenkę One little finger i pokazuje różne części ciała;
  7. Poznajemy kolejne nazwy kolorów, uczymy się liczyć, śpiewamy piosenkę Five little monkeys;
  8. Utrwalamy angielskie nazwy kolorów, uczymy się liczyć, śpiewamy i pokazujemy Seven steps;
  9. Revision 1 - Oglądamy, śpiewamy i pokazujemy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu.

 

 

4-latki – Utrwalamy kolory

 

  1. Hello! How are you? - Uczymy się nowej piosenki na przywitanie, odpowiadać na pytanie „Jak się czujesz?”. Greetings. "Hello." "How are you?" "I'm _____." Feeling words (good, great, wonderful, tired, hungry, not so good).
  2. Utrwalamy piosenkę na przywitanie, utrwalamy piosenki Open, shut them… i inneczarujemy i poznajemy kolory;
  3. Uczymy się piosenki I see something blue…, gra w „echo”, pokazujemy „tak” i „nie” z pomocą piosenki Uh- huh oraz różnych pacynek;
  4. Śpiewamy piosenkę I see something blue…, gry utrwalające kolory, śpiewamy i pokazujemy piosenkę Make a circle;
  5. Uczymy się piosenki I see something pink…, zabawy ruchowe, śpiewamy piosenkę One little finger i inne;
  6. Utrwalamy piosenkę I see something pink…, gry ruchowe, śpiewamy piosenkę Five little monkeys oraz inne;
  7. I like colours / Lubię kolory - Utrwalamy angielskie nazwy kolorów, uczymy się liczyć, śpiewamy i pokazujemy Seven steps oraz One potatoe;
  8. Śpiewamy piosenkę Up and down, ćwiczymy angielskie nazwy kolorów, utrwalamy cyfry, bawimy się i uczymy z maskotką Happy;
  9. Revision 1 - Oglądamy, śpiewamy i pokazujemy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu.

 

 

5-latki – Jeszcze więcej kolorów!

 

  1. Hello! Welcome back! - Uczymy się nowej piosenki na przywitanie, przypominamy sobie ulubione piosenki, kolorujemy obrazek i uczymy się piosenki na pożegnanie;
  2. My holiday / Moje wakacje – Rozmawiamy o wakacjach, utrwalamy piosenki Open, shut them…, The hokej pokey shake, Up and down, The wheels on the bus, czarujemy i utrwalamy kolory, uzupełniamy kartę pracy;
  3. English time / Czas na język oraz kulturę angielską – Oglądamy mapę, poznajemy symbole i kulturę angielską, uczestniczymy w grach i zabawach ruchowych, śpiewamy i pokazujemy piosenki, kolorujemy angielską flagę;
  4. Utrwalamy piosenki o kolorach np. I see something blue…, śpiewamy i pokazujemy piosenkę The shape song o kształtach, kolorujemy różne kształty;
  5. Uczymy się piosenki I see something pink…, utrwalamy inne kolory (brown, pink, purple, white, black), liczymy z piosenką How many?, śpiewamy piosenkę Five little monkeys, uzupełniamy kartę pracy;
  6. Śpiewamy piosenkę I see something pink…, kolorujemy cyfry, śpiewamy i pokazujemy Seven steps, One potatoe, How many?;
  7. I like colours / Lubię kolory - Utrwalamy angielskie nazwy kolorów (red, orange, green, blue), kształtów oraz cyfr, śpiewamy i pokazujemy poznane piosenki, kolorujemy obrazek;
  8. Story time – Słuchamy i oglądamy historyjką obrazkową. Utrwalamy kolory, kształty i cyferki, uzupełniamy kartę pracy;
  9. Revision 1 – Oglądamy, śpiewamy i pokazujemy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu;

 

6-latki – Mieszamy kolory

 

  1. Hello! Welcome back! - Uczymy się nowej piosenki na przywitanie, przypominamy sobie ulubione piosenki, kolorujemy obrazek i uczymy się piosenki na pożegnanie;
  2. My holiday / Moje wakacje – Rozmawiamy o wakacjach, utrwalamy piosenki Open, shut them…, The hokej pokey shake, Up and down, The wheels on the bus, czarujemy i utrwalamy kolory, uzupełniamy kartę pracy;
  3. English time / Czas na język oraz kulturę angielską – Oglądamy mapę, poznajemy symbole i kulturę angielską, uczestniczymy w grach i zabawach ruchowych, śpiewamy i pokazujemy piosenki, kolorujemy angielską flagę;
  4. Utrwalamy piosenki o kolorach np. I see something blue…, śpiewamy i pokazujemy piosenkę The shape song o kształtach, kolorujemy różne kształty;
  5. Uczymy się piosenki I see something pink…, utrwalamy inne kolory (brown, pink, purple, white, black), liczymy z piosenką How many?, śpiewamy piosenkę Five little monkeys, uzupełniamy kartę pracy;
  6. Śpiewamy piosenkę I see something pink…, kolorujemy cyfry, śpiewamy i pokazujemy Seven steps, One potatoe, How many?;
  7. I like colours / Lubię kolory - Utrwalamy angielskie nazwy kolorów (red, orange, green, blue), kształtów oraz cyfr, śpiewamy i pokazujemy poznane piosenki, kolorujemy obrazek;
  8. Story time – Słuchamy i oglądamy historyjką obrazkową. Utrwalamy kolory, kształty i cyferki, uzupełniamy kartę pracy;
  9. Revision 1 – Oglądamy, śpiewamy i pokazujemy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu;