Język angielski

 

 
Zajęcia z języka angielskiego odbywają się 2 x w tygodniu:
 
środa                                                                 piątek  
                                         
            grupa I     godz. 9.00 - 9.15                                grupa  I   godz. 9.00 - 9.15
            grupa II    godz. 9.15 - 9.30                                grupa  II  godz. 9.15 - 9.30
            grupa III   godz. 9.30 - 10.00                              grupa III godz. 9.30 - 10.00
            grupa IV   godz. 10.00 - 10.30                             grupa IV godz. 10.00 - 10.30
 
 
Zajęcia prowadzi P. Edyta Zdeb
 
                                                             

Szczegółowy plan lekcji z języka angielskiego

November / Listopad

 

 

3-latki

Grupa I

Sunshine / Słoneczka

 

 

How’s the weather? / Jaką mamy pogodę? – Śpiewamy i utrwalamy słownictwo związane z pogodą: słoneczną, deszczową, pochmurną i śnieżnią. "How's the weather?" Weather types (sunny, rainy, cloudy, snowy).

Rain, Rain go away / Deszczu, Deszczu odejdź - "Rain" and family members (daddy, mommy, brother, sister, baby) – Poznajemy i utrwalamy słowa: deszcz, odejdź i bawić się. Utrwalamy nazwy członków rodziny.

The Eensey Weensey Spider (or Itsy Bitsy Spider) - "Up" and "down," "Spider." Weather vocabulary (rain and sun) – Śpiewamy i przedstawiamy historię pajączka, który wspina się po rynnie. Poznajemy słownictwo związane z pogodą: deszcz i słońce oraz „do góry” i „na dół”.

Drip drop rain / Kap, kap, kapie deszczyk – Śpiewamy i tańczymy piosenkę o spadających kroplach deszczu na poszczególne części naszego ciała.

Weather dance / Taniec na każdą pogodę.

It’s raining / Pada deszcz – Zabawy z parasolką. Utrwalamy słownictwo związane z pogodą.

Colourful clothes / O kolorowych ubraniach – Uczymy się słówek: buty, kurtka, szalik i czapka (shoes, jacket, scarf and hat).

Weather – Śpiewamy i pokazujemy piosenki związane z pogodą.

Revision 2 – Powtarzamy, oglądamy i śpiewamy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu.

 

 

4-latki

Grupa II

Butterflies / Motylki

 

How’s the weather? / Jaką mamy pogodę? – Śpiewamy i utrwalamy słownictwo związane z pogodą: słoneczną, deszczową, pochmurną i śnieżnią. "How's the weather?" Weather types (sunny, rainy, cloudy, snowy).

Rain, Rain go away / Deszczu, Deszczu odejdź - "Rain" and family members (daddy, mommy, brother, sister, baby) – Poznajemy i utrwalamy słowa: deszcz, odejdź i bawić się. Utrwalamy nazwy członków rodziny.

The Eensey Weensey Spider (or Itsy Bitsy Spider) - "Up" and "down," "Spider." Weather vocabulary (rain and sun) – Śpiewamy i przedstawiamy historię pajączka, który wspina się po rynnie. Poznajemy słownictwo związane z pogodą: deszcz i słońce oraz „do góry” i „na dół”.

Drip drop rain / Kap, kap, kapie deszczyk – Śpiewamy i tańczymy piosenkę o spadających kroplach deszczu na poszczególne części naszego ciała.

Weather dance / Taniec na każdą pogodę.

It’s raining / Pada deszcz – Zabawy z parasolką. Utrwalamy słownictwo związane z pogodą.

Colourful clothes / O kolorowych ubraniach – Uczymy się słówek: buty, kurtka, szalik i czapka (shoes, jacket, scarf and hat).

Weather – Śpiewamy i pokazujemy piosenki związane z pogodą.

Revision 2 – Powtarzamy, oglądamy i śpiewamy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu.

 

5-latki

Grupa III

Toadstools / Muchomorki

 

How’s the weather? / Jaką mamy pogodę? – Śpiewamy i utrwalamy słownictwo związane z pogodą: słoneczną, deszczową, pochmurną i śnieżnią. "How's the weather?" "Let's look outside." "Is it _____?" Weather types (sunny, rainy, cloudy, snowy).

Rain, Rain go away / Deszczu, Deszczu odejdź - "Rain." "Go away." "Play." Family members (daddy, mommy, brother, sister, baby) – Poznajemy i utrwalamy słowa: deszcz, odejdź i bawić się. Utrwalamy nazwy członków rodziny.

The Eensey Weensey Spider (or Itsy Bitsy Spider) - "Up" and "down," "Spider." Weather vocabulary (rain and sun) – Śpiewamy i przedstawiamy historię pajączka, który wspina się po rynnie. Poznajemy słownictwo związane z pogodą: deszcz i słońce oraz „do góry” i „na dół”.

Drip drop rain / Kap, kap, kapie deszczyk – Śpiewamy i tańczymy piosenkę o spadających kroplach deszczu na poszczególne części naszego ciała. Uzupełniamy kartę pracy.

Weather dance / Taniec na każdą pogodę. Znajdujemy wyjście w labiryncie.

It’s raining / Pada deszcz – Zabawy z parasolką. Utrwalamy słownictwo związane z pogodą. Rozwiązujemy kartę pracy.

Colourful clothes / O kolorowych ubraniach – Uczymy się słówek: buty, kurtka, szalik i czapka (shoes, jacket, scarf and hat). Kolorujemy.

Story time „Weather” – Słuchamy i oglądamy historyjkę obrazkową dotyczącą pogody. Karta pracy.

Revision 2 – Powtarzamy, oglądamy i śpiewamy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu.

 

 

6-latki

Grupa IV

Giraffes / Żyrafy

 

How’s the weather? / Jaką mamy pogodę? – Śpiewamy i utrwalamy słownictwo związane z pogodą: słoneczną, deszczową, pochmurną i śnieżnią. "How's the weather?" "Let's look outside." "Is it _____?" Weather types (sunny, rainy, cloudy, snowy).

Rain, Rain go away / Deszczu, Deszczu odejdź - "Rain." "Go away." "Play." Family members (daddy, mommy, brother, sister, baby) – Poznajemy i utrwalamy słowa: deszcz, odejdź i bawić się. Utrwalamy nazwy członków rodziny.

The Eensey Weensey Spider (or Itsy Bitsy Spider) - "Up" and "down," "Spider." Weather vocabulary (rain and sun) – Śpiewamy i przedstawiamy historię pajączka, który wspina się po rynnie. Poznajemy słownictwo związane z pogodą: deszcz i słońce oraz „do góry” i „na dół”.

Drip drop rain / Kap, kap, kapie deszczyk – Śpiewamy i tańczymy piosenkę o spadających kroplach deszczu na poszczególne części naszego ciała. Uzupełniamy kartę pracy.

Weather dance / Taniec na każdą pogodę. Znajdujemy wyjście w labiryncie.

It’s raining / Pada deszcz – Zabawy z parasolką. Utrwalamy słownictwo związane z pogodą. Rozwiązujemy kartę pracy.

Colourful clothes / O kolorowych ubraniach – Uczymy się słówek: buty, kurtka, szalik i czapka (shoes, jacket, scarf and hat). Kolorujemy.

Story time „Weather” – Słuchamy i oglądamy historyjkę obrazkową dotyczącą pogody. Karta pracy.

Revision 2 – Powtarzamy, oglądamy i śpiewamy piosenki, które poznaliśmy w tym miesiącu.